וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארנו בהלם: כוכבת הרשת עם הילדים הכי גאונים בסביבה

בשיתוף תאגיד המיחזור אל"ה

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 12:39

"סיירת הפראיירים" של טילטיל והמונית הגיעו לכפר חב"ד, שם חיכתה להם הפתעה מדהימה אצל ליבי מליבילנד ומשפחת נחימובסקי, עם הילדים החמודים שמקפידים למחזר ולקבל את כל כספי הפיקדון שלהם. הסיירת נשארה בהלם

בווידיאו: טילטיל מצא את המשפחה הכי לא פראיירית בארץ/עריכה: גלעד מן מנהיים

"סיירת הפראיירים" של טילטיל והמונית מסתובבת בין כל המשפחות הכי מצחיקות ואדירות בישראל, כדי לגלות אחת ולתמיד - האם הם פראיירים או לא.

לפעמים נתקל טילטיל במשפחות קצת פחות או קצת יותר פראייריות, ומלמד אותן כמה חכם וחשוב זה למחזר את מכלי המשקה החייבים בפיקדון, ולקבל בחזרה את הכסף ששייך לנו, אבל כשהוא הגיע לכפר חב"ד, לפגוש את בני משפחת נחימובסקי - הכל השתנה.

טילטיל היה בטוח שהמשפחה היא פראיירית ממש, אבל ליבי, שמוכרת לכולנו מליבילנד - הדהימה אותו לגמרי והילדים הוסיפו לחגיגה. מסתבר שכולם מקפידים לשמור, להפריד, למחזר ולהחזיר את כל מכלי המשקה שיש להם ובמשפחה עם שמונה נפשות - זה המון!

אז טילטיל יצא מבית משפחת נחימובסקי שמח, כי יש לפחות משפחה אחת לא פראיירית בישראל וליבי והילדים הגאונים שלה הלכו לקחת את שקיות מכלי המשקה שלהם בחזרה לסופר, למכולת, לקיוסק או לחנות הנוחות ולקבל את הכסף שלהם. 50 בקבוקים כל אחד, בכל מקום כזה, פעם ביום, כפול 30 אגורות לפיקדון, יוצא... הרבה.

לאתר תאגיד המחזור אל"ה>>

בשיתוף תאגיד המיחזור אל"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully